600-588-112

kontakt@beataadamczyk.pl

Uprasza się o zachowanie ciszy! SILENT TREATMENT – Pandemia i długotrwała izolacja w domu ewidentnie zmieniły podejście wielu osób do spotkań. Niektóre dusze towarzyskie zmieniły się w introwertyków, a ci wolący samotność jeszcze bardziej się w niej

Kod DNA firmy – jak wyróżnić markę na tle konkurencji, tworząc indywidualne koncepcje? Dla części z Was to zapewne nieco zaskakujące sformułowanie - kod DNA firmy? DNA raczej kojarzy się z pojęciem biologicznym czy wręcz anatomicznym. I

MISTRZ RECEPCJI autor Marta Fiłoń Jak sprzedawać więcej przez telefon i przy recepcji w klinice urody W swojej najnowszej książce Marta Fiłoń ostatecznie rozprawia się ze stereotypem ograniczania roli recepcjonistki w salonie beauty wyłącznie do odbierania telefonów i

Co nas czeka w 2022? Z jakimi wyzwaniami przyjdzie się nam zmierzyć? W którą stronę pociągną rynek beauty najważniejsze trendy? Rok 2022 zaczął się od obaw, rozterek, podwyżek, zmian regulacji - jest wiele tematów, które mogą przyprawiać

Umiejętne wycenianie Twoich usług i produktów to najlepsza i najpowszechniejsza strategia biznesowa. Jednakże, mimo że wydaje się to być takie oczywiste, strategia ta wcale nie jest właściwie stosowana ani dobrze poznana przez większość przedsiębiorców. Dlaczego? I jak

Dobrze skomponowane menu zabiegowe, profesjonalna aparatura kosmetyczna oraz miła i profesjonalna obsługa to kluczowe czynniki zapewniające salonom beauty zainteresowanie klientów, a w efekcie przychód. Jednym z elementów, spędzającym sen z powiek właścicielom salonów, jest odpowiedź na pytanie:

To, że dobry pracownik jest skarbem wie chyba każdy. Już znalezienie rzetelnego pracownika stanowi dla pracodawców nie lada wyzwanie. Potencjalnych kandydatów można kusić atrakcyjnym wynagrodzeniem finansowym i dodatkowymi benefitami. Natomiast to czy zostaną na dłużej – to