600-588-112

kontakt@beataadamczyk.pl

  • Home
  • Audyt oferty zabiegowej

Audyt oferty zabiegowej

Jednym z najważniejszych i podstawowych źródeł informacji o Twoim salonie/klinice jest Twoja oferta zabiegowa. To właśnie po nią klient sięga na samym początku wizyty. To co w niej zaprezentujesz, albo zachwyci Klienta, albo nie wzbudzi jego zainteresowania. Jednym słowem – oferta zabiegowa musi być tak „skrojona“, aby zachęcić do ponownej wizyty każdego klienta.

Czym jest oferta zabiegowa i dlaczego powinniśmy poświęcić jej aż tak dużo uwagi?

Oferta zabiegowa, mówiąc w dużym skrócie, to wizytówka salonu. Powinna ona odzwierciedlać filozofię miejsca oraz być najlepszym folderem promocyjnym, od którego będzie zależało czy klient ponownie wróci i skorzysta z oferowanych zabiegów, czy też nie. Każdy menedżer spa czy gabinetu beauty powinien mieć świadomość, że dobrze opracowana oferta zabiegowa stanowi sama w sobie narzędzie sprzedaży.

Jak zatem sprawdzić, czy oferta, która już jest funkcjonuje w gabinecie, została prawidłowo skonstruowana, czy zostały w niej uwzględnione wszystkie aspekty, które sprawiają, że jest zyskowna?

Najprostszą i najskuteczniejszą drogą jest poddanie swojej oferty audytowi! 

Audyt ma na celu rozpoznanie i zdefiniowanie elementów które wymagają poprawy oraz dostarcza informacji:

  • o poziomie zyskowność Twoich zabiegów, dzięki czemu będziesz wiedzieć co rozwijać, co zmieniać, a co wyeliminować z oferty;
  • jak ofertę widzą Twoi klienci – czytelności, zrozumiałość przekazu;
  • czy oferta jest dostosowana do grupy docelowej;
  • czy jest spójność oferty z koncepcją miejsca;
  • cennik – informator cenowy czy atrakcyjny folder sprzedażowy

Wiedza ta pozwoli Ci w łatwy sposób zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty oraz pomoże Ci wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.