Jednym z najważniejszych i podstawowych źródeł informacji o Twoim salonie/klinice jest Twoja oferta zabiegowa. To właśnie po nią klient sięga na samym początku wizyty. To co w niej zaprezentujesz, albo zachwyci Klienta, albo nie wzbudzi jego zainteresowania. Jednym słowem – oferta zabiegowa musi być tak „skrojona“, aby zachęcić do ponownej wizyty każdego klienta.
Czym jest oferta zabiegowa i dlaczego powinniśmy poświęcić jej aż tak dużo uwagi?
Oferta zabiegowa, mówiąc w dużym skrócie, to wizytówka salonu. Powinna ona odzwierciedlać filozofię miejsca oraz być najlepszym folderem promocyjnym, od którego będzie zależało czy klient ponownie wróci i skorzysta z oferowanych zabiegów, czy też nie. Każdy menedżer spa czy gabinetu beauty powinien mieć świadomość, że dobrze opracowana oferta zabiegowa stanowi sama w sobie narzędzie sprzedaży.
Jak zatem sprawdzić, czy oferta, która już jest funkcjonuje w gabinecie, została prawidłowo skonstruowana, czy zostały w niej uwzględnione wszystkie aspekty, które sprawiają, że jest zyskowna?
Najprostszą i najskuteczniejszą drogą jest poddanie swojej oferty audytowi!
Audyt ma na celu rozpoznanie i zdefiniowanie elementów które wymagają poprawy oraz dostarcza informacji:
o poziomie zyskowność Twoich zabiegów, dzięki czemu będziesz wiedzieć co rozwijać, co zmieniać, a co wyeliminować z oferty;
jak ofertę widzą Twoi klienci – czytelności, zrozumiałość przekazu;
czy oferta jest dostosowana do grupy docelowej;
czy jest spójność oferty z koncepcją miejsca;
cennik – informator cenowy czy atrakcyjny folder sprzedażowy
Wiedza ta pozwoli Ci w łatwy sposób zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty oraz pomoże Ci wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.
Audyt oferty zabiegowej
Jednym z najważniejszych i podstawowych źródeł informacji o Twoim salonie/klinice jest Twoja oferta zabiegowa. To właśnie po nią klient sięga na samym początku wizyty. To co w niej zaprezentujesz, albo zachwyci Klienta, albo nie wzbudzi jego zainteresowania. Jednym słowem – oferta zabiegowa musi być tak „skrojona“, aby zachęcić do ponownej wizyty każdego klienta.
Czym jest oferta zabiegowa i dlaczego powinniśmy poświęcić jej aż tak dużo uwagi?
Oferta zabiegowa, mówiąc w dużym skrócie, to wizytówka salonu. Powinna ona odzwierciedlać filozofię miejsca oraz być najlepszym folderem promocyjnym, od którego będzie zależało czy klient ponownie wróci i skorzysta z oferowanych zabiegów, czy też nie. Każdy menedżer spa czy gabinetu beauty powinien mieć świadomość, że dobrze opracowana oferta zabiegowa stanowi sama w sobie narzędzie sprzedaży.
Jak zatem sprawdzić, czy oferta, która już jest funkcjonuje w gabinecie, została prawidłowo skonstruowana, czy zostały w niej uwzględnione wszystkie aspekty, które sprawiają, że jest zyskowna?
Najprostszą i najskuteczniejszą drogą jest poddanie swojej oferty audytowi!
Audyt ma na celu rozpoznanie i zdefiniowanie elementów które wymagają poprawy oraz dostarcza informacji:
Wiedza ta pozwoli Ci w łatwy sposób zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty oraz pomoże Ci wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż.
Oferta
Indywidualne konsultacje biznesoweDoradztwo przy tworzeniu nowego salonu, kliniki lub SPA
Szkolenia indywidualne
Szkolenia online
Audyt oferty zabiegowej
Zewnętrzny Manager