Beauty Business Success Academy
Program szkoleniowy
rozwojowo-mentoringowy
dla osób
“Skazanych na Sukces w Branży Beauty”
Akademia Beauty Business Success skierowana jest do wszystkich przedsiębiorczych osób, które pragną odnieść sukces w branży beauty. Dzięki wysokiej klasy ekspertom oraz nowatorskiemu, skrupulatnie dobranemu programowi, sukces staje się nie tylko osiągalny, ale też łatwy. Uczestnicy programu dostaną solidną dawkę wiedzy, zyskają nowe kompetencje i otrzymają wsparcie, kluczowe dla każdego, kto rozpoczyna swoją przygodę w biznesie lub chce utrzymać swoją pozycję i wysokie standardy.
AKADEMIA JEST DLA CIEBIE JEŚLI:
- Jesteś właścicielem salonu/kliniki beauty
- Startujesz w branży
- Działasz, ale czasami brakuje Ci pomysłów
- Chcesz otrzymać gotowe rozwiązania pod swoje potrzeby
- Chcesz poprawić funkcjonowanie swojego biznesu
- Jesteś gotowa/y na wprowadzenie nowych standardów
- Planujesz zmiany w obszarach: oferty, standard obsługi itd.
- Chcesz nadać nowy kierunek swojemu salonowi/klinice
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W
BEAUTY BUSINESS SUCCESS ACADEMY
- Zwiększysz rentowność swoich usług
- Podniesiesz jakość usług świadczonych przez swoją firmę
- Stworzysz własną rozpoznawalną, stabilną markę na rynku beauty
- Będziesz się skutecznie komunikować i zbudujesz zaufanie klientów
- Zbudujesz autorytet wśród klientów
- Odkryjesz i rozwiniesz swój potencjał zawodowy
- Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe z ekspertami z branży
- Otrzymasz praktyczne narzędzia i strategie
- Nauczysz się, jak tworzyć i promować swoją markę
- Dołączysz do aktywnej grupy profesjonalistów branży beauty
- Będziesz skutecznie realizować biznesowe cele i spełniać osobiste marzenia
Dołącz do Beauty Business Success Academy i pozwól, aby nasza wiedza, doświadczenie i pasja stały się Twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu. Razem z nami osiągniesz więcej niż kiedykolwiek marzyłeś/marzyłaś. Czekamy na Ciebie! Zapraszamy zarówno tych przedsiębiorców, którzy prowadzą już salon, klinikę lub spa oraz osoby, które pragną zrealizować swoje marzenia i otworzyć swój beauty biznes.
PREMIERA AKADEMII:
30 PAŹDZIERNIKA 2024!
Sprawdź możliwości uczestnictwa, wybierz program dostosowany do swoich oczekiwań.
DWA MODUŁY
DWIE PRZESTRZENIE DZIAŁANIA W BIZNESIE
Na Twój sukces składa się nie tylko to, co robisz, ale również to kim jesteś, dlatego nasz program w Akademii BBS podzieliliśmy na dwa moduły:
1. Tożsamość Szefa – Style Myślenia i Działania FRIS.
Cztery perspektywy, cztery style myślenia i jeden cel – odnieść sukces. Narzędzie psychometryczno – rozwojowe FRIS Style Myślenia pozwoli Ci zrozumieć własną i inne perspektywy patrzenia na świat. Dzięki poznaniu swojego stylu myślenia będziesz:
lepiej się komunikować,
podniesiesz efektywność pracy swojej i zespołu,
będziesz lepiej rozumieć ludzi, z którymi współpracujesz: pracowników, klientów, kontrahentów,
odkryjesz swój potencjał,
dowiesz się w czym jesteś najlepsza/y oraz które obszary wymagają od Ciebie większego wysiłku, i które w związku z tym warto delegować pracownikom lub zlecać podwykonawcom.
2. Rola Menedżera w organizacji – strategie, wizje, cele.
Dzięki temu modułowi:
zrozumiesz, jakie są oczekiwania wobec Menedżera,
poznasz różnice między Liderem a Menedżerem,
dowiesz się, jak powstaje kompetencja,
dostaniesz i przećwiczysz narzędzia do planowania strategicznego i wyznaczania celów.
3. Doskonalenie i rozwój Lidera – kluczowe cechy i umiejętności Lidera.
Nikt nie rodzi się Liderem, ale każdy może nim zostać. Z Beauty Business Success Academy jest to możliwe, dzięki doskonaleniu w Uczestnikach umiejętności przywódczych. Dzięki temu, jako Lider będziesz:
lepiej radzić sobie ze zmianami,
umiejętnie zarządzać konfliktami,
łatwiej rozwiązywać problemy,
pracować na zasobach, wykorzystując potencjał zespołu,
angażować i motywować pracowników.
4. Autorytet Menedżera – postawa, zaufanie, wartości.
Kompetencje menedżera to nie tylko wiedza, doświadczenie, ale również postawa, kluczowa w nawiązywaniu długotrwałych relacji biznesowych, budowaniu zaufania, komunikacji a tym samym w pozyskiwaniu klientów. W module dowiesz się:
czym jest autorytet formalny i nieformalny,
jaka jest rola autorytetu w zarządzaniu zespołem,
jak zbudować i utrzymać zaufanie pracowników,
czym jest zarządzanie poprzez wartości,
jakie są najczęstsze błędy i pułapki w budowaniu autorytetu.
5. Motywowanie zespołu i budowanie zaangażowania – Diagnostyka, metody i narzędzia
Umiejętność wzniecania w sobie wewnętrznej motywacji oraz motywowanie innych to ważna kompetencja ludzi sukcesu. Zaczynaj z wizją końca i niech ten obraz towarzyszy Ci każdego dnia. Uczestnicząc w Akademii:
poznasz rodzaje motywacji,
dowiesz się, co najbardziej nas motywuje i jak zaangażować innych do działania,
nauczysz się, jak stosować jednominutowe pochwały.
6. Elementy coachingu i mentoringu w zarządzaniu (TYLKO W GRUPIE MASTER)
Zrozumienie siebie pomaga zrozumieć innych. Na zajęciach z coachingu i mentoringu:
dowiesz się, jak praca nad sobą i Twój rozwój wpływają na innych: pracowników, klientów,
poznasz, jak powstają nawyki i nauczysz się budować te wspierające,
nauczysz się pracować z ograniczającymi przekonaniami,
wykorzystasz elementy coachingu w pracy ze swoim zespołem,
zyskasz pewność siebie, a Twoje poczucie wartości będzie jeszcze większe!
1. Rentowność w biznesie – analiza oferty, cen zabiegów, koszty stałe i koszty zmienne. Niezbędne narzędzia.
poznasz kluczowe strategie, które pozwolą na maksymalizację zysków,
nauczysz się analizować swoją ofertę, aby dostosować ją do oczekiwań rynku i potrzeb klientów,
zrozumiesz, jak ustalać ceny zabiegów, aby były atrakcyjne dla klientów i jednocześnie przynosiły zysk,
dowiesz się, jak kontrolować koszty stałe i zmienne, aby zwiększyć rentowność działalności.
przedstawimy niezbędne narzędzia do monitorowania i optymalizacji kosztów,
otrzymasz konkretne wskazówki, jak efektywnie zarządzać finansami, aby Twoja firma rozwijała się dynamicznie i stabilnie.
2. Gratyfikacja pracowników – finansowa i pozafinansowa.
poznasz skuteczne metody motywowania zespołu i nauczysz się, jak przyznawać premie i dodatki, które zwiększą zaangażowanie pracowników,
dowiesz się, jakie szkolenia i benefity pozafinansowe mogą wpłynąć na wydajność i lojalność zespołu,
poznasz różnorodne formy gratyfikacji, które poprawią morale i atmosferę w miejscu pracy.
3.Księga procedur obsługi klienta – z podziałem na poszczególne etapy.
poznasz, jak napisać szczegółowe instrukcje dotyczące każdego etapu kontaktu z klientem, od przygotowania gabinetu, rozmowę telefoniczną przez powitanie i wprowadzenie klienta, aż po przeprowadzenie zabiegu i pożegnanie,
zapewnisz wysoki standard obsługi, co przyczyni się do zadowolenia klientów i lojalności wobec Twojego biznesu.
4. A i Ω Profesjonalnej Obsługi Klienta – spojrzenie z trzech perspektyw
Omówienie trzech kluczowych perspektyw, jest kluczowe, aby zapewnić Twoim klientom niezapomniane doświadczenia i sprawić, że będą chcieli do Ciebie wracać.
omówimy jak monitorować i mierzyć jakość obsługi, aby stale ją doskonalić i odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku,
przeanalizujemy rzeczywiste przykłady sukcesów i porażek w obsłudze klienta, aby lepiej zrozumieć, co działa, a co nie.
5. Zespół – omówienie zasad i zadań w zespole.
Dobierając umiejętnie zadania do kompetencji pracownika zwiększysz efektywność pracy w zespole oraz zaangażowanie.
omówimy zasady i metody tworzenia standardów stanowisk i check list zadań,
nauczysz się, jak motywować zespół do utrzymywania standardów i pracy zgodnie z wartościami i misją firmy.
6. Twój idealny klient – kim jest? (TYLKO W GRUPIE MASTER)
Zrozumienie, kim jest Twój idealny klient, to klucz do sukcesu. Dzięki precyzyjnemu określeniu profilu idealnego klienta, możesz skutecznie dostosować swoje usługi i strategie marketingowe, co nie tylko zwiększy satysfakcję klientów, ale także przyczyni się do wzrostu Twojej firmy.
przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia szczegółowego profilu klienta, który stanie się fundamentem Twoich działań biznesowych,
Poznasz jak wykorzystać stworzonego avatara do doskonalenia strategii marketingowych oraz produktów i usług. Dzięki temu będziesz mógł lepiej odpowiadać na potrzeby swojej grupy docelowej, co przyczyni się do zwiększenia satysfakcji klientów i ich lojalności.
My nie uczymy osób, jak mają osiągać sukces.
My kształtujemy ich osobowość, by stawali się LUDŹMI SUKCESU
Beata i Sylwia; autorki Akademii BBSA
Weź udział w procesie aplikacyjnym
Wypełnienie poniższego formularza jest niezbędne w procesie uczestnictwa w akademii. Naszym celem jest dobranie programu do potrzeb i etapu rozwoju Twojej firmy, byś mógł/mogła w pełni skorzystać z oferowanych przez nas zasobów.
W ciągu 5 dni roboczych otrzymasz od nas e-maila z zaproszeniem na konsultację, podczas której nastąpi weryfikacja.
Miejsca w grupach są limitowane, dlatego liczy się kolejność zgłoszeń.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Po wysłaniu formularza dostaniesz wiadomość z linkiem do szczegółowego programu szkolenia.
POZNAJ NASZYCH TRENERÓW
DLACZEGO MY?
- Mówimy o rzeczach, których same doświadczyłyśmy
- Dzielimy się sukcesami, które same uzyskałyśmy
- Dajemy Ci wiedzę, którą skrzętnie zdobyłyśmy
- Opowiadamy o metodach, które same sprawdziłyśmy
Beata Adamczyk
Międzynarodowa Trener Biznesu, certyfikowana przez Brian Tracy International. Jako businesswoman i inspiratorka zmian, od ponad 25 lat edukuje i konsultuje przedsiębiorców w branży Beauty. Jej wieloletnie doświadczenie i wiedza sprawiają, że jest prawdziwą profesjonalistką, doskonale rozumiejącą zasady, na jakich powinny działać dobrze prosperujące salony, kliniki oraz SPA.
Propagatorka trendu rynkowego SILENT TREATMENT, pionierka Ajurwedy na polskim rynku, zapoczątkowała projekt “Kosmetyczny okrągły stół”, propagujący współpracę między salonami kosmetycznymi i lekarskimi.
Sylwia Polus-Pompa
Międzynarodowy Trener Biznesu Brian Tracy International, Akredytowany Coach ICF, Mówca motywacyjny, Trener FRIS – narzędzia diagnozującego Style Myślenia i Działania. Z biznesem związana od ponad 25 lat, na stanowiskach menedżerskich i doradczych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
Od 2015 roku właścicielka firmy Artifex specjalizującej się w szkoleniach z kompetencji miękkich dla właścicieli, menedżerów i
pracowników oraz w coachingu. FRIS-owa Wizjonerka i Entuzjastka w działaniu. Pasjonatka pracy z ludźmi. Wspierająca i inspirująca do zmian oraz inwestowania w siebie.